Goedenmorgen,
hee vakantieganger, niet ingesneeuwd

?
Bedankt voor je reactie, ik heb al meer goeds over de Toni Clark kit gelezen. Ben blij dat jij dat kan bevestigen, ik had ook al zoeits van Bernd gehoord.
Wat betreft de demper, ik las op een site van een Nederlander dat die demper verrassend stil was, maar goed dat avonturen we wel. Aangaande de motorophanging, ik had ook dergelijke plannen, iets als een hydro demper o.i.d., de romp schijnt nogal als een klankkast te werken.
Zodra de kit binnen is zal ik even passen, maar ik denk dat de motor compleet onder de kap verdwijnt, dus de inlaat zit vermoedelijk in de kap
Ik zal dankbaar gebruik maken van de aangeboden ondersteuning, want zoals je weet heb ik nog niet de ervaring die jij en anderen hebben.
Nou vind ik het wel erg leuk om me in de hobby te verdiepen, dus ik leer veel van jullie, lees redelijk wat op internet en haal veel uit boeken.
Ik kan zo nu en dan ook bij Bernd terecht met vragen, hij heeft ook zo'n Piper zoals je weet
De prop ga ik zeker balanceren, dat schijnt makkelijk te gaan met waterproof schuurpapier in een fijne korrel en blanke lak. Moet alleen nog even een balancer zien te regelen of lenen.
Accu's moet ik me tzt even in verdiepen, zal nog wel eens bij die en gene aankloppen.
Wat servo's aangaat, ik heb er Hitec mg servo's bij, dus dat komt wel goed. Ik moet volgende week de rest van de partij met een vrachtwagentje

gaan halen

Als ik nou niet thuis mag slapen, kan ik dan bij een van jullie overnachten ?
Wat betreft die PCM ontvangers helemaal mee eens, komt een Graupner PCM otvanger in. Ik las ergens dat met name de bougie en de electronische ontsteking van de benzinemotor nog als eens voor problemen wil zorgen.
Nou, voorlopig weer een boel informatie erbij, bedankt !
Ik kan haast niet wachten tot het winter wordt, bouwtijd
Grtz,
Menno